De reis gaat nu echt beginnen - Reisverslag uit Rome, Italië van John en Joke Gier - WaarBenJij.nu De reis gaat nu echt beginnen - Reisverslag uit Rome, Italië van John en Joke Gier - WaarBenJij.nu

De reis gaat nu echt beginnen

Door: John de Gier

Blijf op de hoogte en volg John en Joke

20 September 2008 | Italië, Rome

We hebben donderdag de hele dag in Rome doorgebracht. Via de Plaza di Popolo naar de Spaanse Trappen, onderweg kerken bekijken.Tussen de meute bij de Trevi fontein gestaan en daarna doorgelopen naar het nationale monument. Via het Colosseum zijn we naar de kerk St. Jan van Lateranen gelopen. Deze laatste kerk heeft wel het meeste indruk op ons gemaakt, qua grootsheid en mooiheid.
We zijn gisteren naar de St. Pieter geweest. hier is ook veel moois en overweldigends te zien, maar tussen de enorme mensenmassa heb je meer het gevoel in een voetbalstadion te lopen, dan in een kerk.Het meest indrukwekkend was ons bezoek aan het graf van paus Paulus VI, waar mensen vol ontroering in doodse stilte bijeen zijn.De bewolking heeft inmiddels plaats gemaakt voor stevige regen en later voor plensbuien. We besluiten om terug te keren naar de camping, waar we als verzopen katten aankwamen.Dan is ons eigen home goud waard.
Vandaag zonnig en een beetje rommelen. We gaan morgenochtend in Rome naar de kerk en we vertrekken maandag naar de groep als start van DE REIS.
We rijden dinsdag naar Pompei, dat we woensdag gaan bezichtigen.Donderdag rijden we 250 km zuidelijker. Vrijdag gaan we op de boot naar Sicilie naar Nicolosie.
Zaterdag gaan we bij de Etna op bezoek.
Zondag rijden we richting Palermo, waar we maandag gaan kijken.
Dinsdag gaan we op de boot 10 uur varen naar Tunesie.
Dit is in het kort ons programma. het geluier zit erop. Er zal nu gereden en gekeken worden. we kijken er naar uit!
Hartelijke groeten, Joke en John.

• 20 September 2008 - 18:27

Hetty Kortekaas:

Heel leuk om zo mee te reizen en alles mee te genieten,heel veel reisplezier,en geniet ervan.

• 22 September 2008 - 08:45

Ed Van Den Bergen:

Hallo beiden,
    Ik geniet al mee met jullie reis. Het maakt het leven wat blijer naast de onontkoombare droevenis (ziekte)dat ook gebeurt. Het meeste gaat hier goed.

• 24 September 2008 - 20:38

Thea Brittijn:

Hallo John en Joke!
    Tot mijn grote schaamte
    ben ik nu pas in de gelegenheid om al jullie reisverhalen te lezen! Geweldig, wat hebben jullie al veel gezien zeg! De afgelopen verhalen nu in 1 keer gelezen en ik zit er helemaal in. Geniet ervan hoor! Het goede nieuws uit Nederland is dat zaterdag de ijsbaan weer open gaat!
    Jullie goede reis, take care en genieten he en John, nu geen kiespijn meer he. Dikke kus voor jullie beiden van Thea!

• 25 September 2008 - 13:30

Theo Van Veen:

Hallo John

Teruggekomen uit Toscane hoorde ik van WAARBENJIJNU, gelijk in gelogd en gelezen, mooi reis.Gisteravond bardienst gehad, was eindelijk weer eens normaal rustig. Veel plezier. Ik blijf jullie volgen.

• 25 September 2008 - 14:47

Jos De Gier:

Hoi schatten, we zijn jullie een tijdje kwijt geweest, maar gelukkig heb ik de link van jullie site weer gevonden!!
    Een geweldige trip, geniet er van in goede gezondheid en geluk!!
    We blijven jullie volgen. Kussie Jos Jolanda and the Kids

• 30 September 2008 - 07:17

Carry:

Hai Joke en John,
    Nu het goede adres van jullie gekregen, via Jane, en meteen gekeken. Spannend he, nu gaat het echt beginnen. Ik ga aan het werk, ja sommige moeten werken, maar kan jullie nu tenminste gaan volgen.We missen John erg in ons loopgroepje. Tot gauw via de website.

Liefs Carry