Dagboek van een onhandige Tinus deel twee - Reisverslag uit Marbella, Spanje van John en Joke Gier - WaarBenJij.nu Dagboek van een onhandige Tinus deel twee - Reisverslag uit Marbella, Spanje van John en Joke Gier - WaarBenJij.nu

Dagboek van een onhandige Tinus deel twee

Door: John de Gier

Blijf op de hoogte en volg John en Joke

17 April 2010 | Spanje, Marbella

Het gelazer met het internet houdt niet op. Ik heb net het verslag aan jullie verzonden. Nu blijkt, dat halverwege de verbinding is verbroken en mijn verhaal niet tot het einde is doorgekomen.
( Stink internet!!!!!)
Ik ben dus voor de vierde keer, nu met een account die wel werkt aan mijn verslag over Cordoba begonnen. In het begin van de middag ben ik klaar.
Ik heb er inmiddels het een en ander bijgevoegd over de regen en het onweer. Ik heb tevens de suggestie gewekt, dat we het reuze gezellig hebben in de caravan. Dat klopt wel ten dele, want Joke is reuze lief en begripvol.Als ik net voor de lunch het verslag wil versturen, klik ik eerst de startpagina aan.
Als deze blijkt te werken, klik ik hem weg, maar ik klik met mijn onhandige bibberhandje meteen mijn "waar ben je john" site weg.
Ik heb dus ook voor de vierde keer voor niets gewerkt.
Hierbij geef ik mij dus gewonnen en blijft tegen mijn zin het oorspronkelijke stuk over Cordoba staan.
Het is inmiddels drie uur in de middag. Het zonnetje begint te schijnen. Ik heb een regenachtige dag verknoeid, maar ik blijf desondanks toch maar optimistisch en ik zal proberen nog wat fofo's mee te zenden.

Een lieve groet,

Joke en John.

• 17 April 2010 - 13:45

Pauline:

Ik bewonder je doorzettingsvermogen! Hoop dat de rest van de reis zonnig wordt.

• 17 April 2010 - 17:57

Heidi:

Wij vonden de Mezquita ook fasinerend mooi,het is leuk om te lezen dat jullie het ook erg mooi vonden.Hopelijk krijgen jullie mooier weer. Van daag was het hier heerlijk we hebben in de tuin gezeten. Robin onze kleinzoon is 9 jaar geworden.Groeten Gerrit en Heidi.

• 19 April 2010 - 10:24

Betty:

Dank voor jullie kaart, nu kan ik jullie bewegingen weer volop volgen. Mijn herinneringen gingen, na het lezen van je verslag,ook weer volop borrelen.Ik vond Cordoba geweldig. Heel veel reisplezier en zonneschijn de komende tijd.

• 19 April 2010 - 12:05

Jos En Jolanda:

Volgende keer beter!
    Wij zijn afgelopen zondag weer Opa en Oma geworden van Jayden !! De zoon van Joyce en Rory.
    51 cm lang en 8 pond een wolk van een baby!!