We gaan over een week op reis - Reisverslag uit Altea, Spanje van John en Joke Gier - WaarBenJij.nu We gaan over een week op reis - Reisverslag uit Altea, Spanje van John en Joke Gier - WaarBenJij.nu

We gaan over een week op reis

Door: John de Gier.

Blijf op de hoogte en volg John en Joke

19 December 2017 | Spanje, Altea

Lieve mensen,

We zijn hopelijk met zijn allen druk bezig met de voorbereiding van het naderend kerstfeest. Ik zie de mensen winkel in en winkel uit lopen al dan niet met overvolle winkelwagentjes. Er wordt gelukkig ook stilgestaan bij het geestelijk welzijn van onszelf en van onze medemens.
Hopelijk is het huis in de kerstsfeer gebracht en kijken we uit naar een gezellig samenzijn.
Joke en ik kijken ook uit naar een gezellig samenzijn met de kinderen en kleinkinderen op kerstavond. Op de Eerste Kerstdag staan we in de kerk stil bij het kerstgebeuren.
Terwijl ik dit noteer kijk ik om me heen naar de kerstsfeer in ons huis.
Er staat naast de laptop een kleine kerstster, die we cadeau hebben gekregen.
Ons kerstgebeuren in niet te vergelijken met de tocht van maria en Jozef op een ezel door de woestijn. De enige overeenkomst zit hem in het onderweg zijn.
Wij vertrekken namelijk op de Tweede Kerstdag met onze caravan naar Spanje. We gaan naar onze vertrouwde plek op de camping
“Cap-Blanche” in Altea, gelegen net boven Benidorm.
We gaan daar overwinteren en we hopen eind april weer gezond en wel terug te keren.
Ik kan jullie hopelijk de komende maanden op de hoogte houden van ons wel en wee in Spanje.
Ik hoop van harte, dat jullie daar ook enig plezier aan kunnen beleven.
Ik wens jullie alvast heel prettige kerstdagen en een gezond 2018

• 19 December 2017 - 15:34

Manita Vilain:

Liefjes,

Rij rustig aan en ga lekker genieten van de zon. Pas goed op elkaar.
    En geniet van de Spaanse zon.

Manita

• 19 December 2017 - 15:40

Carlos De Miranda:

Wat een ontzettend leuke aankondiging van jullie aankomende overwintering in Spanje.
    Goede reis geniet onderweg en rij voorzichtig.

• 19 December 2017 - 15:42

Wim Speijk:

Hallo John en Joke,

Heel veel plezier lekker genieten hoor. Als ik denk aan de mooie foto,s van Douwe weet ik zeker dat jullie weer heel veel plezier zullen hebben!

Groetjes Wim en Thea

• 19 December 2017 - 15:53

Ruud En Elly :

Lieve Joke en John,

Heel veel reisplezier en en fijne overwintering. Eerst nog lekker genieten vañ de kerst met jullie oogappeltjes.
    Groeten Ruud en Elly van der Steene.

• 19 December 2017 - 16:36

Hellen En Marcel:

Lieve John en Joke,

Wat een heerlijk vooruitzicht. Heel veel genieten daar. Lieve groet, Hellen en Marcel

• 19 December 2017 - 17:02

Jane Hamstra:

Goh John en Joke, wat leuk iets te horen. Had al eens gemaild maar kreeg hem terug. Verkeerd emailadres waarschijnlijk. Wij zijn in september verhuist naar een fijne kleinere woning in Wassenaar.
    We gaan jullie weer met veel plezier volgen. Echter......als het daar mooi weer is hoef je het niet te melden hoor! Geniet Kerstavond nog even heerlijk van de familie. Goede reis en een heel fijn verblijf.
    Lieve groet Ronald en Jane

• 19 December 2017 - 18:32

Jan En Toos Van Bergen:

Zoooo, komt dat effe mooi uit! Wij camperen vanaf maart in die richting . Wie weet is er nog plaats op de camping.
    Fijne reis ( Marokkoreis / Jan &Toos)

• 19 December 2017 - 20:38

Joop En Ria Janse:

Lieve Joke en John,
    Wij wensen jullie een heel fijn Kerstfeest met kinderen en kleinkinderen een zalig uiteinde en een gezond 2018. Goede reis, geniet van de Spaanse zon. Goede reis, we zien uit naar jullie verhalen.
    Lieve groeten,

Joop en Ria Janse.

• 21 December 2017 - 11:41

Heidi En Gerrit :

Lieve Joke en John,
    Wat geweldig dat jullie weer naar Spanje gaan, geniet er maar van ,het weer is daar altijd beter dan hier.Het betekent ook dat het met Joke goed gaat. We wensen jullie fijne kerstdagen en een goed 2018 blijf gezond.Veel liefs Gerrit en Heidi.

• 26 December 2017 - 09:36

Lida:

Lieve Joke en John heel goede reis doe voorzichtig aan dikke knuffel
    Lida en Jacques