ADIOS ESPAGNE, - Reisverslag uit Altea, Spanje van John en Joke Gier - WaarBenJij.nu ADIOS ESPAGNE, - Reisverslag uit Altea, Spanje van John en Joke Gier - WaarBenJij.nu

ADIOS ESPAGNE,

Door: John de Gier

Blijf op de hoogte en volg John en Joke

07 April 2018 | Spanje, Altea

WE HEBBEN DE OREN EENS GOED TE LUISTEREN GELEGD.
JA HOOR, WE HOREN DE ROEP VAN ONZE KLEINKINDEREN STEEDS LUIDER EN DAT GEEFT HET SEIN:
“ INPAKKEN EN WEGWEZEN”. ONZE KENNISSEN ZIJN INMIDDELS OOK NAAR HUIS, ER IS VOOR ONS DAN GEEN REDEN OM HIER LANGER TE BLIJVEN. IK LAAT HET MOOIE WEER EVEN BUITEN BESCHOUWING, MAAR WE RIJDEN NAAR NEDERLAND HOPELIJK OOK DE LENTE TEGEMOET.
JOKE EN IK ZIJN DE AFGELOPEN WEEK NAAR DE ZIGEUNERMARKT IN BENIDORM GEFIETST.
WE HEBBEN NOG NOOIT VAN ONS LEVEN ZO’N GRAAIENDE MASSA BIJ ELKAAR GEZIEN.
NAAST GRAAIEN WORDEN ER OOK BOODSCHAPPEN GEDAAN, WE GAAN ER NA EEN UURTJE WEG MET EEN PAAR BLAUWE ENKELS VAN DE BOTSENDE KARRETJES.
WE VULLEN DE AVONDEN VOORNAMELIJK MET TV KIJKEN, MAAR ’S OCHTENDS GENIETEN WE VAN DE NEDERLANDSE RADIO.
DIT GAAT GOED, TOT ER GEEN GELUID MEER UIT DE RADIOZENDER KOMT. IK BEL NAAR “CANAL DIGITAAL” , WAAR DE KLACHT BEKEND VOORKOMT, WANT ZE HEBBEN DE FREQUENTIE VAN DE RADIOZENDERS VERANDERD.
ER IS MIJ AANGERADEN, OM MET MIJN TWEE LINKERHANDEN DE ZENDERS OPNIEUW TE PROGRAMMEREN. IK KAN GELUKKIG DE STAPPEN VOLGEN TOT EN MET HET OPSLAAN VAN DE ZENDERS. DAARNA DE SOM OP DE PROEF EN JA HOOR…….., NOG STEEDS GEEN GELUID.
ONDANKS DAT WE GEWOON TELEVISIE KUNNEN KIJKEN, GA IK TOCH MET DE RECEIVER NAAR DE REPERATEUR. DE VORIGE TWEEMAAL WAS HET BINNEN VIJF MINUTEN GEFIXT, MAAR NU BLEEF DE MAN OP ALLERLEI KNOPPEN DRUKKEN ZONDER RESULTAAT. IK HEB DE RECEIVER MAAR ACHTER GELATEN EN IN DE MIDDAG KWAM HET VERWACHTE TELEFOONTJE.
DE RECEIVER WAS ECHTER NOG NIET KLAAR, ER MOEST BLIJKBAAR ANDERE SOFTWARE IN EN DAT KON PAS DE VOLGENDE DAG GEBEUREN.
UITEINDELIJK BLEEK DE SOFTWARE NIET TE WERKEN EN ZIJN ALLE ZENDERS HANDMATIG INGESTELD.
BLIJ EN DIK TEVREDEN GA IK NAAR DE CARAVAN, WANT WE HEBBEN NU TELEVISIE EN RADIO.
IK HEB DE RECEIVER METEEN GEINSTALLEERD, MAAR ZOWEL BIJ DE TELEVISIE, ALS BIJ DE RADIO KREEG IK DE MELDEING;’GEEN BEREIK”.
WAT IK OOK PRUTSTE EN OP KNOPPEN DUWDE, DE MELDING BLEEF HETZELFDE: “GEEN BEREIK”.
IK HEB DE MAN GEBELD EN HET MOEST AAN DE KABELAANSLUITING LIGGEN. NA LOS- EN VASTDRAAIEN VAN DE KABEL HAD IK EINDELIJK BEELD EN GELUID.
IK BEDANK DE MAN EN ALS HIJ DE TELEFOON HEEFT NEERGELEGD, STOPT MIJN BEELD EN GELUID.
IK HEB WEER EEN UUR ZITTEN PRUTSEN AAN DE ANTENNE AANSLUITING ECHTER ZONDER RESULTAAT.
ZULLEN ER OP DE WERELD APPARATEN ZIJN, DIE GEEN HEKEL AAN MIJ HEBBEN??? IK STOP DE RECEIVER IN DE DOOS EN IK WIL HEM VOORLOPIG NIET MEER ZIEN.
WE LEZEN NU ’S AVONDS GEZELLIG EEN BOEK EN VANAVOND MINDF*CK VOOR HET HELE ZOOTJE.
DE LAATSTE DAGEN ZIJN WE OP ONS GEMAKJE OVERDAG AAN HET INPAKKEN GEWEEST.
ALLES STAAT AAN DE START VOOR HET VERTEK MORGENOCHTEND. WE RIJDEN DAN RUSTIG OP HUIS AAN.
DIT IS DARMEE HET LAATSTE BERICHT UIT SPANJE. IK HOOP JULLIE VANAF NOVEMBER WEER VAN DIENST TE KUNNEN ZIJN.
ALLEMAAL BEDANKT VOOR DE BELANGSTELLING EN DE REACTIES. MAAK ER EEN MOOIE ZOMER VAN!!!

• 09 April 2018 - 13:53

Elly Van Der Steene:

Goede reis en tot november. We lezen je verslagen met veel plezier. Kijk daar ben jij nu weer goed in.

• 09 April 2018 - 13:57

Jos En Jolanda:

Goede reis naar huis, doe rustig aan en geniet ook van de thuiskomst!!!!!!!!!!
    De eerste mooie dagen > 20' zijn hier ook gesignaleerd !
    Groetjes,
    Jos en Jolanda.

• 09 April 2018 - 14:06

Jane Hamstra:

Tjee John, moet ik weer naar de bieb voor leesvoer! Dank voor alle zeer leuke, ontroerende( paasboodschap) en hilarische momenten die jij hebt mee gemaakt . Leuk dat je die met ons wilde delen.
    We hebben ervan genoten.
    Goede thuisreis, fijne zomer ( hij komt eraan hoor) rnet voor jullie beiden een goede gezondheid.
    Ronald en Jane

• 09 April 2018 - 14:45

Heidi Van Der Veer:

Een goede reis naar Nederland,zal wel weer wennen zijn ,maar weer fijn om je kleinkinderen te zien.
    We hebben met veel plezier je wel en wee gelezen,ik ben ook bijna bekeerd door de paasboodschap, maar jullie hebben er van genoten.Inmiddels is hier de zon doorgebroken dus kom maar weer snel naar Nederland.
    Groeten Gerrit en Heidi.

• 09 April 2018 - 16:02

Hetty:

Goede thuisreis ik heb weer genoten van jullie verhalen.
    Liefs Hetty

• 09 April 2018 - 17:01

Wim En Thea Speijk:

Hoi John en Joke goede terugreis en tot snel.

John ik denk dat de conclusie gerechtvaardigd is dat jij en electrische apparaten met of zonder stekker een slechte combinatie is en nooit goed samen door het leven kunnen!!

Groeten Thea en Wim.

• 09 April 2018 - 17:33

Gerard:

Welkom thuis. Geniet van de kinderen !!!!!!!!!!!

• 10 April 2018 - 07:19

Remy De Gier:

Hi pa en Ma.
    Kachel maar snel door naar Nederland.
    De temperatuur is hier inmiddels ook OK.
    En een goede terugreis.

• 10 April 2018 - 10:22

Bing:

Lieve Joke en John,

WELKOM THUIS en TOT ZIENS IN HET HAAGJE !

Groetjes van Willy en Bing.

• 14 April 2018 - 17:56

Inge Stoeltje:

Ha Joke en John, Terug op het nest! Wij zijn vanaf half maart weer thuis, maar intussen weer plannen voor een nieuw camperreisje, naar Frankrijk.
    Hartelijke groeten, Rob en Inge.