OUDJES AKTIEF - Reisverslag uit Altea, Spanje van John en Joke Gier - WaarBenJij.nu OUDJES AKTIEF - Reisverslag uit Altea, Spanje van John en Joke Gier - WaarBenJij.nu

OUDJES AKTIEF

Door: John de Gier

Blijf op de hoogte en volg John en Joke

03 Maart 2018 | Spanje, Altea

NAAST LUIEREN EN GEZONDHEIDSPRAAT…………. OH, JA….MIJN UITSLAGEN ZIJN BEKEND. ALLE UITSLAGEN ZIJN POSITIEF, MAAR DE ARTS HEEFT TOCH EEN VERHOOGDE BLOEDDRUK GECONSTATEERD, TERWIJL MIJN WEKELIJKSE METING EEN PRIMA BLOEDDRUK AANGEEFT.
IK HANG ER DUS AAN EN LOOP DE VOLGENDE WEEK 24 UUR MET EEN BLOEDDRUK KASTJE.
JOKE IS OOK HIER VRESELIJK AKTIEF. DINSDAGOCHTEND GAAT ZE NAAR PILATUS. WOENSDAGOCHTEND GAAT ZE NAAR KERAMIEK EN IK BRENG HAAR IN DE MIDDAG NAAR EEN KOOR IN LA NUCIA.
JOKE PROBEERT OOK REGELMATIG TE WANDELEN, OM HAAR CONDITIE OP PEIL TE HOUDEN.
JE MOET OVER JOKE HAAR AKTIVITEITEN NIET TE LICHTVAARIG DENKEN, WANT ZOWEL HET KERAMIEK, ALS HET KOOR BEVINDEN ZICH OP EEN BEHOORLIJK NIVEAU.
HET VORIG WEEK-END IS ER EEN TENTOONSTELLING GEWEEST VAN DE OP DE CAMPING GEMAAKTE CREATIEVE UITVOERINGEN.
IK ZAL HIER EEN IMPRESSIE AAN TOE VOEGEN. DE EERSTE VIER PRODUCTEN HEEFT JOKE VOOR DE KLEINKINDEREN GEMAAKT.
HET KOOR BEREIDT ZICH VOOR OP EEN TWEETAL UITVOERINGEN IN MAART.
MIJN EIGEN AKTIVITEITEN ZIJN MINDER AANSPREKEND. IK GA FIETESEN, OF IK MAAK EEN LANGE WANDELING OVER DE BOULEVARD. VERDER COMBINEER IK HET NUTTIGE MET HET AANGENAME, DOOR AL LOPEND DEBOODSCHAPPEN TE DOEN.

• 03 Maart 2018 - 16:34

Marjolijn:

Goed bezig jullie!
    Ik was een paar dagen actief in Calpe, met een groep ‘actief overwinteren’
    Ik heb t 2 dagen volgehouden :)
    Nu in Denia, op weg naar t koude noorden
    Ik haast me dus niet
    Heb inmiddels mijn superlange !! Reisbelevenissen weer eens op liefsvanlijn.waarbenjij.nu gezet.
    Dus als je een uurtje wilt zitten...... stort je in mijn feuilleton

• 03 Maart 2018 - 17:37

Gerard Houben:

Onmiddellijk aan de hooggedoseerde bloedverdunner. Ja en het is hier koud,ja. Maar jullie kunnen niuet schaatsen. Ik trouwens ook niet. Zo krijg je de tijd daar wel om met veel Wein, Weib und Gesang.
    Groetjes,
    Gerard en Anke

• 03 Maart 2018 - 19:58

Heidi:

Hoi, Joke en John,
    Wat een leuke dingen maak je Joke,ik heb de foto's bekeken mooi hoor!
    Gelukkig zijn de uitslagen redelijk goed ,ik denk dat het wel goed komt.